BİRUN KÜMBET DAĞ EVLERİNE HOŞGELDİNİZ

Mükemmel bir yaşam alanı olan Birun Kümbet Dağ Evi'nde siz dostlarımızı, aile ortamı içerisinde ağırlamaktan mutluluk duyarız. Ordu-Giresun havaalanına 45 dk'lık mesafede bulunan Birun Kümbet Dağ Evi yaz aylarının sıcak günlerinde biraz olsun serinleyebileceğiniz ve doğayla baş başa kalacağınız eşsiz bir tesisdir.

MİSAFİR YORUMLARI

• Birun kümbet dağ evlerini internetten gördüm ve çok hoşuma gitti. Bu sene dinlenmek için tatil için tercihim burası oldu. Servisten ve gösterilen alakadan çok memnun kaldık.
    (Ömer GÖKSEL - AYDIN)
  • Değerli Birun ailesi, Derpaş yetkilileri olarak misafirlerimizle beraber gelmiş olduğumuz tesisinizden çok memnun kaldık. Çalışanlar çok güler yüzlü ve çok ilgili davrandılar. Yemekler lezzetli ve güzeldi. Otel temiz ve sakin. Kısacası tam bir aile ortamı. Dost ve arkadaşlarımıza tavsiye edebileceğiniz bir yer. Çalışan personellere de teşekkürlerimi sunuyorum. Umarım her daim daha iyiye gidersiniz. Yolumuz düştükçe değil, her daim uğrayacağız.
    (Lale AYDIN - Giresun)
  • Gerçekten mükemmel bir yer çok beğendik, ellerinize sağlık. Her şey dört dörtlük ayrıca personel çok ilgili. Çok teşekkür ederiz.
    (ERSİN KABADAYI VE AİLESİ - 03.05.2014)
  • Yayla bilirdik de bu kadar güzel olduğunu bilmezdik. Cennette gibiyiz. Teşekkürler.
    (Nejat Özgeler - Karadeniz)
  • Tek kelimeyle burası CENNET :))) Tabi ki yanımda olan Selocan'ımla daha da mükemmelll. İyii ki doğmuş, iyi ki varsın.
    (SELDA - ZEYNEP)
  • Hayal ettiğimiz bir mekandayız.Her şeyiyle mükemmel bir yer.Çok memnun kaldık. Herkese tavsiye ederiz.Temiz hava, manzara, doğa hepsi birarada. Şehir hayatından uzaklaştık. Ruhumuz ve bedenimiz dinlenmiş vaziyette geri dönüyoruz. İnşallah yine geleceğiz yalnız bu sefer kalabalık bir aile olarak.
    (Seyfi - Metin)
  • Böyle güzel bir tesisi ayakta tutup insanımızın hizmetinde sunulmasında katkı sağladıkları için teşekkürlerimizi sunuyoruz. Sevgi ve saygılarımla.
    (Rıza BOZKURT - Polis Başmüfettişi)
  • Güzel bir tatil geçirmemizi sağladığınız için hepinize teşekkür ederiz.Doğası havası çok güzel bir yer. Tekrar görüşmek dileğiyle.
    (Semih,Mehmet, M.Ali - OMÜ İnşaat Mühendisleri)
  • Çok teşekkürler. Harikasınız, ellerinize sağlık herşey için.
    (Hülya Özçoban - .)
  • Birun KÜmbet Dağ Evi Çalışanları, Güler yüzünüz, çok iyi hizmetiniz, çok temiz ve güzel oteliniz için çok teşekkürler. Çok mutlu ve memnun ayrılıyoruz.
    (Nüket Erbatur - İzmir- Karşıyaka)
  • SAYGI DEĞER BİRUN OTEL PERSONELİ GÖSTERMİŞ OLDUĞUĞUNUZ İLGİ VE NEZAKETTEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDERİZ. SAYENİZDE UNUTAMAYACAĞIMIZ BİR TATİL YAŞADIK. TEŞEKKÜRLER...
    (HANİFE ŞENOCAK - .)
  • Değerli çalışanlar, yetkililer ilk defa karadenize geldim. Samimi söylüyorumçok memnun kaldım. Herşey harikaydı. Doğallığını hiç yitirmemiş herşeyi doğalıyla yaşadık bütün çalışanlararına ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Saygılar.
    (SERPİL İNCE - NEVŞEHİR)
  • Buraya ilk gelişimizdi. Gayet güzel bir tatil yaptık. Bütün çalışanlara teşekkür eder, tekrar gelmek üzere otelden ayrılıyoruz. Biraz hüzün var tabi ama ikinci kez geleceğimiz için onun verdiği mutluluğu içimizde hissediyoruz. Sizi seviyoruz.
    (BKM DAĞ. PAZ. AİLESİ - ERZURUM)
  • Sevgili Birun Otel Ailesi... Bizler yine burdayız herşey güzel doğa güzel insanlar güzel biz memnunuz umarım sizde memnunsunuzdur bizden. Başarılarınızın devamını diler birdahaki sefer için hoşçakalın güzel insanlar.....
    (M.SALİH ÇAKMAK - KONYA)
  • Bir giresunlu olarak böyle bir tesisin burda olması bizi çok memnun ediyor. Gerek tesisin güzelliği gerekse personelin ilgisi bizi çok memnun etti. Emeği geçen herkese teşekkür ederiz.
    (DR. ALAHATTİN DOMAÇ - GİRESUN)
  • Ben buraya tavsiye üzerine geldim.Konaklamadım, ama gerçekten müthiş bir yer burada ömür boyu bile yaşarım. Her şeyden uzak doğayla baş başasın çalışanlarda bir o kadar saygılı ve misafirperverler her şey için teşekkürler.
    (AYFER ÖRNEK - ADANA)
  • Hava çok üzel siz güzelsiniz Karadeniz gezimizde en çok keyif aldığımız yerdi. Teşekkürler.
    (E.BELGİN KIRATLI - KONYA)
  • Yaylaya ayak bastığımız andan itibaren ağzımız açık olarak gezdik,eylendik. Böyle bir güzelliğe yurdumda ilk kez şahit oldum . Odalar temiz, düzenli, hizmet mükemmel. Allah size güç kuvvet versin, hepinize çok teşekkür ederim.
    (MÜCEVHER ER - .)
  • Merhaba, Tek kelime ile oteliniz ve personelleriniz mükemmel ötesi 2. gelişim aldığım hizmetten çok memnun kaldım Sonsuz Teşekkürler. Birdaha ki Karadeniz Turunda görüşmek dileğiyle...
    (Hüseyin YUMAK , Filiz YUMAK , Sude Naz YUMAK - Gaziosmanpaşa )
  • Beş yıldızlı şehir otellerinin yayla versiyonu olan Birun Kümbet otelin güleryüzlü, anlayışlı, gayretli personeline teşekkür ediyorum. Bir insanın rahat etmesi için her şey düşünülmüş. Karadenizin en güzel yaylasına, en güzel otel yapılmış... İnsanın tekrar tekrar yaylaya gelesi geliyor. Her zaman tavsiye edeceğimden emin olabilirsiniz.Teşekkürler.
    (LOKMAN AŞKIN - .)
  • Bizim için çok güzel bir gündü. Ailece ikizlerimizin doğum günüde denk geldi süper bir gün geçirdik. Harika bir yer tekrar geleceğiz biz çok sevdik ve begendik... Ben Dilber Turp Eşim Engin Turp kızlarımız Deniz Nisa Turp ve Eylül Irmak Turp sevgilerle ayrılıyoruz....
    (DİLBER TURP - .)
  • Yaptığınız ve gösterdiğiniz ilgi için çok teşekkürler. Saygılarımızla...
    (AZRA TURA - .)
  • Saygıdeğer Birun Kümbet Ekibi Gösterdiğiniz ilgi için çok teşekkür ederim. İnanılmaz derecede eylendim. Herşey çok güzeldi.Sağolun...
    (Nagihan SEVER - 12.07.2014 - .)